Contact

Weerdingerkanaal NZ

7831 HS  Nieuw Weerdinge

Email: info@zelfzeefdrukken.nl

Telefoon: 06-14765606

 

Wij zijn het snelste te bereiken via email.


Veel gestelde vragen...

Verzendkosten

De verzendkosten zijn 6,50 euro. Deze worden getoond bij het afrekenen in het winkelwagentje.

Bestellen en ontvangen

► Hoe wordt mijn bestelling verpakt?

De bestelling wordt verpakt in een bruine kartonnen doos. De zeefdrukfolie wordt opgerold in een stevige kartonnen koker.

Hoe snel wordt mijn bestelling verzonden?

Binnen 2 werkdagen.

Welke bezorgopties zijn er?

Wij versturen uw bestelling met PostNL, DHL en DPD

Is mijn bestelling gelukt want ik heb geen bevestiging ontvangen?

Dan kan het zijn dat u een verkeerd emailadres hebt opgegeven of een typefout heeft gemaakt.

Kan ik de bestelling nog wijzigen als ik de bestelling reeds heb geplaatst?

Nee dat kan helaas niet want wij maken direct uw bestelling klaar. Ontwerpen van zeefdrukramen worden ook direct voor u gebrand. U kunt wel iets toevoegen, mits uw bestelling nog niet is verzonden.

Kan ik mijn bestelling afhalen?

Nee dat kan niet.

Wat als ik niet thuis ben?

Dan wordt uw pakketje bij de buren afgegeven of naar een afhaalpunt gebracht. Vervoerders laten geen briefjes meer achter. U kunt het nakijken in het account bij de vervoerder die u heeft gekozen.

Kan ik een bestelling ergens anders laten bezorgen?

Ja dat kan. We kunnen het opsturen naar uw werk, een afhaallocatie of een postbusnummer.

Betalingen

Hoe kan ik betalen?

Bij het plaatsen van uw bestelling heeft u keuze uit diverse betaalmogelijkeden. Wij werken samen met betaalprovider Mollie. Alle betaalmethodes zijn gratis.

Onze bankgegevens:

KNAB/AEGON Bank: NL 89 KNAB 0416 9671 59
BIC code bank: KNABNL2H
Ten name van: Burdy Productions
Plaats: Nieuw Weerdinge

Hoe snel wordt ik terugbetaald nadat ik iets heb geretourneerd?

We betalen je meteen terug nadat we je retourzending afgehandeld hebben. De meeste retourzendingen hebben we verwerkt binnen 5 werkdagen nadat ze teruggestuurd zijn. Hoe snel het geld daarna op je rekening staat, hangt af van je betaalmethode maar in ieder geval binnen 10 werkdagen.

Retourneren

Mag ik mijn artikelen retourneren?

Ja dat mag. Wij zijn aangesloten bij 'Stichting Webshop Keurmerk' en hanteren derhalve de algemene voorwaarden van de stichting.
We verzoeken je VOORDAT je een artikel retour stuurt, ons eerst een email te sturen met vermelding van jouw naam en adresgegevens en het bestelnummer. Anders kunnen wij jouw retour NIET in behandeling nemen!

Artikelen zoals de zeefdrukramen/folies kunnen uiteraard niet worden geretourneerd want die zijn met jouw eigen ontwerp speciaal voor jou gemaakt.

Hoe retourneer ik artikelen?

  • We verzoeken je om eerst contact met ons op te nemen als je iets wilt retourneren. Stuur ons dan een email met jouw gegevens en het bestelnummer.
  • Verpak de artikelen goed in een stevige doos.
  • Retourneren is voor jouw eigen rekening. Bewaar dus jouw verzendbewijs met het track- en tracenummer goed.
  • Wij zijn niet verantwoordelijk voor zoekgeraakte retouren. Schrijf dus ook duidelijk het retouradres op de doos.

Moet ik betalen bij retourneren?

Ja het retour sturen van artikelen is voor jouw eigen rekening.

Hoe snel is de retour verwerkt?

Binnen 5 dagen nadat wij jouw retour hebben ontvangen.

Wat is het retouradres?

Als je iets wilt retourneren verzoeken wij je om ons EERST een bericht via email te sturen met het ordernummer en jouw gegevens! Als wij dat niet hebben ontvangen kunnen wij jouw retour niet in behandeling nemen!

- Burdy Productions
- Weerdingerkanaal NZ 243
- 7831 HS Nieuw Weerdinge

Retourneren van een defect artikel

Als een artikel defect is dan dient u binnen 3 werkdagen na ontvangst dit bij ons te melden via email met duidelijke foto's wat het defect is. U ontvangt van ons binnen 2 werkdagen een reactie. Ongevraagd artikelen naar ons opsturen wordt niet geaccepteerd en uw retour wordt niet in behandeling genomen.

Hoe meld ik een defect artikel?

Wij doen er alles aan om alle artikelen te controleren voordat wij ze naar u versturen. Als u desondanks toch een artikel van ons ontvangt dat volgens u deffect is, dan dient u dat binnen 3 dagen wij ons te melden via email (niet telefonisch). Graag vernemen wij wat het probleem is en enkele foto's met het probleem. Wij nemen dan binnen 2 werkdagen contact met u op voor een oplossing. Let op! Als u zomaar een artikel naar ons opstuurt zonder melding/overleg, dan wordt de retour NIET in behandeling genomen.

Privacybeleid